Hyundai підвів підсумки діяльності за минулий рік та відзначив нагородами кращих дистриб’юторів, в число яких увійшла і українська компанія «Хюндай Мотор Україна».
Український дистриб’ютор був визнаний найефективнішим в регіоні CIS & Eastern Europe (СНД і Східна Європа) за підсумками 2016- го року, за що і отримав нагороду 2016 Regional Excellence. Церемонія нагородження відбулася в рамках глобальної дистриб’юторської конференції Hyundai в Сеулі.
В 2016-му році компанія «Хюндай Мотор Україна» реалізувала на вітчизняному авторинку 3366 автомобілів, перевищивши показники 2015 го на 24,76%. Таким чином, корейському бренду вдалося зайняти 5,22% українського ринку.
Головним бестселером Hyundai став кросовер Tucson, який розійшовся тиражем в 1140 екземплярів. Досягненням відзначилася і модель Santa Fe, яка завоювала лідируючу позицію в сегменті D-SUV. У минулому році автомобіль розійшовся по країні тиражем в 651 екземпляр.
Для Hyundai Motor поточний рік є ювілейним. У 2017-му виповнюється 50 років з моменту заснування компанії. На сьогоднішній день це найбільший автовиробник Південної Кореї і один з 5 найбільших автомобільних брендів світу.
Цього року Hyundai має намір довести світові продажі до 5 080 000 автомобілів. Для порівняння, в 2016-му корейський автовиробник реалізував 4 860 049 авто, збільшивши обсяг реалізації на 2,1% в порівнянні з 2015-м. До 2020-го він розраховує стати азіатським брендом №1 в Європі.
Що стосується, українського ринку, то в 2 попередні місяці Hyundai міцно закріпився в 10 найпопулярніших марок в країні. Як в березні, так і в квітні автовиробник посідав 6-у позицію. Всього за 2 весняні місяці він продав в Україні понад 700 автомобілів.