Прибуток Porsche від кожного проданого автомобіля перевищує позначку в $10 тисяч і мінімум удвічі перевершує прибуток німецьких «колег» автовиробника.
Журналісти Bloomberg вирішили з’ясувати, скільки грошей приносить Porsche кожний реалізований автомобіль. Математика вийшла нескладною. Вони розділили 4,1 мільярда доларів (прибуток бренду за минулий рік) на 238000 (кількість автомобілів, проданих компанією). В результаті була отримана цифра приблизно в 17,2 тисячі доларів.
«Тобто кожен раз, коли Porsche продає 911 або Cayenne, він може використовувати отриманий прибуток, щоб купити абсолютно новий Chevy Cruze (стартова ціна авто в США — $16,9 тис.)», — підсумовують журналісти.
Співвітчизники Porsche такими цифрами похвалитися не можуть. За минулий рік прибуток Daimler від кожного проданого автомобіля склал близько $5000. Приблизно такий саме показник і у BMW. Втім, і Porsche є до чого прагнути. Наприклад, Ferrari на кожному автомобілі заробляє близько $90000.
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.