Бренд-менеджер Toyota: седани Lexus повинні еволюціонувати, інакше їм загрожує вимирання

0
38

Головний бренд-менеджер Toyota Токуо Фукуічі вважає, що Lexus слід змінити підхід до створення седанів в світлі того, що автомобілісти все більше віддають перевагу кросоверам. В іншому випадку седани можуть «не вижити».

У розмові з журналістами Automotive News, Токуо Фукуічі поділився своїми міркуваннями з приводу того, які саме зміни повинні відбутися з седанами Lexus. По-перше, подібні авто повинні запропонувати своїм потенційним власникам більш яскравий водійський досвід, ніж кросовери. По-друге, їх дизайн повинен стати менш формальним.

«Я думаю, седани можуть не вижити, якщо вони не еволюціонують і не зможуть запропонувати такий досвід, який неможливо отримати з кросовером», — сказав головний бренд-менеджер Toyota, додавши, що зі сцени можуть зійти «традиційні трьохоб’ємна седани».

lexussedan1

На думку Фукуічі, сучасні кросовери надають покупцям просторні салони, високу посадку і забезпечують комфортну їзду. Щоб змагатися з цим, седани Лексус повинні стати ближче до купе і спорткарів з точки зору керованості.

Їм також слід бути менш консервативними зовні, щоб відповідати перевагам сучасних покупців преміум автомобілів, які, за словами високопоставленого представника Тойоти, все частіше сідають за кермо в джинсах і футболці, ніж їздять на задніх сидіннях в костюмах-трійках.

Крім еволюції седанів Фукуічі торкнувся і іншої теми. Він виявив бажання побачити в лінійці Lexus універсал, якщо у компанії буде «достатньо ресурсів». Втім, він підкреслив, що у автовиробника поки немає конкретних планів по створенню подібної моделі.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.